pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marketing w praktyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: BC Edukacja
Format: pdf
Ilość stron: 446 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378020400
Data: 2025-02-04
22.50 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Seria: Praktyka (i teoria) biznesu
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną,
lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach:
– Podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy),
– Analiza (badania rynku, informacja, trendy),
– Strategia,
– Taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa),
– Zarządzanie,
– Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).

Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także – a nawet przede wszystkim – budowanie kompetencji w działaniu.

E-book „Marketing w praktyce” - Wydawca: BC Edukacja. Cena 22.50 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.