Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | BC Edukacja |
Format: | |
Ilość stron: | 446 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378020400 |
Data: | 2025-02-04 |
22.50
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Seria: Praktyka (i teoria) biznesuNiniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną,
lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach:
– Podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy),
– Analiza (badania rynku, informacja, trendy),
– Strategia,
– Taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa),
– Zarządzanie,
– Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).
Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także – a nawet przede wszystkim – budowanie kompetencji w działaniu.
E-book „Marketing w praktyce” - Wydawca: BC Edukacja. Cena 22.50 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.