Marketing w hotelarstwie. Technikum. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa
Jan Cetner

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 978830213635151 |
ISBN: | 978-83-0213-635-1 |
Data: | 2013-08-14 |
Opis podręcznika:
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Podręcznik „Marketing w hotelarstwie. Technikum. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 68.41 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.