pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376417547
ISBN: 978-83-7641-754-7
Data: 2013-01-16
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej: Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach - a także w sytuacji polskiego rolnictwa - należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.

Książka "Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne" - Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2013 r.