pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marketing usług zdrowotnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Format: pdf
Ilość stron: 92 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788326453168
Data: 2025-02-06
42.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien
dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi
konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga:
zrozumiec, na czym polega plan marketingowy,
poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki
zdrowotnej,
zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
posiasc umiejetnosc dokonywania segmentacji rynku uslug zdrowotnych,
zrozumiec znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.

.. Przejrzysty uklad tresci ulatwia Czytelnikowi szybkie przejscie od teorii i defi nicji
kluczowych pojec marketingu uslug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczacych
budowy planu marketingowego.

.. Adresatami ksiazki sa menedzerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki
zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, sluchacze szkól
biznesu i kursów specjalizacyjnych.

E-book „Marketing usług zdrowotnych” - Wydawca: Wolters Kluwer business. Cena 42.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.