pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing usług turystycznych

autor:

Aleksander Panasiuk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 978830115296301
ISBN: 978-83-0115-296-3
Data: 2008-11-18
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ¦ podstawy teoretyczne i terminologię, ¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ¦ działalność marketingową na docelowym rynku, ¦ badania marketingowe w turystyce, ¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
Do głównych zalet podręcznika należą: ¦ dostosowanie do programów nauczania, ¦ logiczna struktura i jasność wykładu, ¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ¦ słowniczek podstawowych terminów, ¦ bogata bibliografia, ¦ indeks rzeczowy.

Książka "Marketing usług turystycznych" - Aleksander Panasiuk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2007 r.