Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 978830115296301 |
ISBN: | 978-83-0115-296-3 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ¦ podstawy teoretyczne i terminologię, ¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ¦ działalność marketingową na docelowym rynku, ¦ badania marketingowe w turystyce, ¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
Do głównych zalet podręcznika należą: ¦ dostosowanie do programów nauczania, ¦ logiczna struktura i jasność wykładu, ¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ¦ słowniczek podstawowych terminów, ¦ bogata bibliografia, ¦ indeks rzeczowy.
Książka "Marketing usług turystycznych" - Aleksander Panasiuk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2007 r.