pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing usług turystycznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 978830115296303
ISBN: 978-83-0115-296-3
Data: 2011-08-26
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.

Książka "Marketing usług turystycznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2011 r.