Marketing usług turystycznych
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 978830115296303 |
ISBN: | 978-83-0115-296-3 |
Data: | 2011-08-26 |
Opis książki:
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Książka "Marketing usług turystycznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2011 r.