Marketing usług turystycznych
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301152963 |
ISBN: | 978-83-0115-296-3 |
Data: | 2010-09-08 |
Opis książki:
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię,
* funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
* działalność marketingową na docelowym rynku,
* badania marketingowe w turystyce,
* analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
Do głównych zalet podręcznika należą:
* dostosowanie do programów nauczania,
* logiczna struktura i jasność wykładu,
* liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
* słowniczek podstawowych terminów,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.
Książka "Marketing usług turystycznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2010 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!