pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing usług turystycznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301152963
ISBN: 978-83-0115-296-3
Data: 2010-09-08
58.53 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:

* podstawy teoretyczne i terminologię,

* funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,

* działalność marketingową na docelowym rynku,

* badania marketingowe w turystyce,

* analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:

* dostosowanie do programów nauczania,

* logiczna struktura i jasność wykładu,

* liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,

* słowniczek podstawowych terminów,

* bogata bibliografia,

* indeks rzeczowy.

Książka "Marketing usług turystycznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2010 r. Cena 58.53 zł. Zapraszamy na zakupy!