Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | REA |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 64 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375440843 |
ISBN: | 978-83-7544-084-3 |
Data: | 2011-06-22 |
pozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika Marketing usług hotelarskich, zgodnie z nowym programem nauczania. W poradniku przedstawiono plan wynikowy, wskazano materiały przydatne do realizacji poszczególnych zagadnień, propozycje ćwiczeń, które mają na celu wykształcenie u uczniów umiejętności praktycznych oraz przykładowe scenariusze wybranych lekcji i przykładowe testy z rozwiązaniami.
Podręcznik „Marketing usług hotelarskich. Poradnik metodyczny” - oprawa miękka - Wydawca: REA.