pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing usług hotelarskich

autor:

Jan Cetner

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830210749851
ISBN: 978-83-0210-749-8
Data: 2011-04-05
Cena wydawcy: 40.70 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: - podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, - badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, - mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.

Podręcznik „Marketing usług hotelarskich” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.