Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 978830210749851 |
ISBN: | 978-83-0210-749-8 |
Data: | 2011-04-05 |
Cena wydawcy: 40.70 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: - podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, - badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, - mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Podręcznik „Marketing usług hotelarskich” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.