Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia
Andrzej Szromnik
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | edu-Libri |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 196 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788363804749 |
ISBN: | 978-83-6380-474-9 |
Data: | 2016-04-29 |
Opis książki:
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Książka "Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia" - Andrzej Szromnik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2016 r. Cena 20.37 zł. Zapraszamy na zakupy!