E-book:
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Autor:
Robert Stępowski

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Roster |
Format: | epub, mobi, pdf |
Ilość stron: | 164 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788394373764 |
Data: | 2025-02-06 |
29.90
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.
Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook.
Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!
E-book „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” - Wydawca: Roster. Cena 29.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.