Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ekonomik |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788374490368 |
ISBN: | 978-83-7449-036-8 |
Data: | 2009-05-26 |
Cena wydawcy: 15.79 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu Marketing realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości. Podręcznik może być także wykorzystywany przez uczniów szkół ekonomicznych zdobywających zawody: technik administracji, technik prac biurowych, sprzedawca. Zgodny z podstawą programową i programem nauczania zatwierdzonym przez MENi S. Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu i wpisany do wykazu MENi S pod numerem 31/97. Zawiera:- 20 rysunków- 249 ćwiczeń i pytań kontrolnych- 156 stron formatu B5
Podręcznik „Marketing. Technikum i szkoła policealna” - oprawa miękka - Wydawca: Ekonomik.