Tytuł książki:
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Autor książki:
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326434471 |
ISBN: | 978-83-2643-447-1 |
Data: | 2014-11-14 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, - marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, - badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Książka "Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym" - Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2014 r.