Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dom Wydawniczy ELIPSA |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 354 s. |
Wymiar: | 166x238 mm |
EAN: | 9788380171725 |
ISBN: | 978-83-8017-172-5 |
Data: | 2018-01-10 |
Opis książki:
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dó i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
Książka "Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza" - Karol Zajdowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA. Książka posiada 354 stron i została wydana w 2017 r.