Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 168x238 mm |
EAN: | 9788322930120 |
ISBN: | 978-83-2293-012-0 |
Data: | 2009-09-11 |
Opis książki:
Jest to drugie wydanie podręcznika adresowanego do studentów politologii i socjologii, a napisanego przez pracowników politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Wydanie pierwsze, które ukazało się w roku 2002, służyło z powodzeniem siedmiu kolejnym rocznikom.
Przy opracowaniu obecnego, nieco obszerniejszego wydania autorzy poszczególnych, niekiedy gruntownie przepracowanych rozdziałów wykorzystali doświadczenia zebrane w trakcie tych siedmiu lat posiłkowania się pierwszą wersją książki, a tam, gdzie to było potrzebne i możliwe - uaktualnili prezentowane treści (przede wszystkim wzbogacili część teoretyczną o nowe przykłady i dane liczbowe).
Z tych przede wszystkim względów prezentowany podręcznik możemy zarekomendować jako pracę bardzo przydatną, bo gruntownie sprawdzoną, poprawioną i zweryfikowaną w uniwersyteckiej praktyce.
Książka "Marketing polityczny w teorii i praktyce" - Andrzej W. Jabłoński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2009 r.