pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing polityczny w teorii i praktyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 238 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 9788322930120
ISBN: 978-83-2293-012-0
Data: 2009-09-11
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jest to drugie wydanie podręcznika adresowanego do studentów politologii i socjologii, a napisanego przez pracowników politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Wydanie pierwsze, które ukazało się w roku 2002, służyło z powodzeniem siedmiu kolejnym rocznikom.
Przy opracowaniu obecnego, nieco obszerniejszego wydania autorzy poszczególnych, niekiedy gruntownie przepracowanych rozdziałów wykorzystali doświadczenia zebrane w trakcie tych siedmiu lat posiłkowania się pierwszą wersją książki, a tam, gdzie to było potrzebne i możliwe - uaktualnili prezentowane treści (przede wszystkim wzbogacili część teoretyczną o nowe przykłady i dane liczbowe).
Z tych przede wszystkim względów prezentowany podręcznik możemy zarekomendować jako pracę bardzo przydatną, bo gruntownie sprawdzoną, poprawioną i zweryfikowaną w uniwersyteckiej praktyce.

Książka "Marketing polityczny w teorii i praktyce" - Andrzej W. Jabłoński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2009 r.