Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 384 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788374417662 |
ISBN: | 978-83-7441-766-2 |
Data: | 2009-03-27 |
Cena wydawcy: 33.52 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Główną zaleta książki jest umiejętne połączenie przystępnie wyłożonej teorii marketingu z analiza jego zastosowania na gruncie polskim, w warunkach wyborów lokalnych. Analiza ta, dokonana na podstawie materiałów zebranych przez autorkę w czasie wyborów samorządowych w 2006 roku w Bytomiu, porównuje strategie prowadzenia poszczególnych kampanii wyborczych oraz podejmuje próbę oceny stopnia wykorzystania założeń marketingu politycznego przez wszystkie podmioty, które wzięły udział w wyborach
Książka "Marketing polityczny w kampanii wyborczej" - Marta Obrębska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2009 r.