Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Muza |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 235x155 mm |
EAN: | 9788374958240 |
ISBN: | 978-83-7495-824-0 |
Data: | 2010-09-29 |
Opis książki:
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej.
Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antonys College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej.
W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.
Książka "Marketing polityczny w Internecie" - Sergiusz Trzeciak - oprawa miękka - Wydawnictwo Muza. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2010 r.