Marketing polityczny w gorsecie mediów
Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788377809235 |
ISBN: | 978-83-7780-923-5 |
Data: | 2015-01-19 |
Opis książki:
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.
Książka "Marketing polityczny w gorsecie mediów" - Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2014 r. Cena 22.36 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.