pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny. Studium porównawcze

Autor książki:

Marek Mazur

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 358 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301147372
ISBN: 978-83-0114-737-2
Data: 2014-07-28
81.02 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Książka "Marketing polityczny. Studium porównawcze" - Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 358 stron i została wydana w 2006 r. Cena 81.02 zł. Zapraszamy na zakupy!