Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 358 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788301147372 |
ISBN: | 978-83-0114-737-2 |
Data: | 2014-07-28 |
Opis książki:
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
Książka "Marketing polityczny. Studium porównawcze" - Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 358 stron i została wydana w 2006 r. Cena 81.02 zł. Zapraszamy na zakupy!