Marketing polityczny. Doświadczenia polskie
Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 576 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788377804834 |
ISBN: | 978-83-7780-483-4 |
Data: | 2013-04-19 |
Opis książki:
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu i to w sensie teoriopoznawczym i to - bardziej doświadczalnym zakotwiczonym w praktyce politycznej. Fragment Wprowadzenia
Książka "Marketing polityczny. Doświadczenia polskie" - Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 576 stron i została wydana w 2012 r. Cena 37.98 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.