pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 576 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788377804834
ISBN: 978-83-7780-483-4
Data: 2013-04-19
37.98 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu i to w sensie teoriopoznawczym i to - bardziej doświadczalnym zakotwiczonym w praktyce politycznej. Fragment Wprowadzenia

Książka "Marketing polityczny. Doświadczenia polskie" - Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 576 stron i została wydana w 2012 r. Cena 37.98 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.