pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje. Seria: Media początku XXI wieku

Autor książki:

Wojciech Jabłoński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788375455472
ISBN: 978-83-7545-547-2
Data: 2014-10-16
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tom 25. serii Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".

prof. dr hab. Jerzy Olędzki "Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".

prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Książka "Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje. Seria: Media początku XXI wieku" - Wojciech Jabłoński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2014 r.