Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje. Seria: Media początku XXI wieku
Wojciech Jabłoński
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788375455472 |
ISBN: | 978-83-7545-547-2 |
Data: | 2014-10-16 |
Opis książki:
Tom 25. serii Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".
prof. dr hab. Jerzy Olędzki "Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".
prof. dr hab. Maciej Mrozowski
Książka "Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje. Seria: Media początku XXI wieku" - Wojciech Jabłoński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2014 r.