Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Shane Gibson, Jay Conrad Levinson
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326413261 |
ISBN: | 978-83-2641-326-1 |
Data: | 2011-07-27 |
Opis książki:
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, narzędzia społecznościowe przyszłości, i dużo, dużo więcej!
Książka "Marketing partyzancki w mediach społecznościowych" - Shane Gibson, Jay Conrad Levinson - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2011 r.