
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Format: | |
Ilość stron: | 196 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788320825534 |
Data: | 2025-02-06 |
Opis e-booka:
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”.
•Autor przybliżył w książce:
•sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
•procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
•relacje między firmami,
•podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
•wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.
E-book „Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw” - Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE. Cena 53.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Wprowadzenie
Rozdział 1
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw
1.1. Sposoby działania firmy na rynku
1.2. Proces zakupu na rynku przedsiębiorstw
1.3. Analiza relacji między firmami
Rozdział 2
Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw
2.1. Bezpośredniość i złożoność kontaktów na rynku przedsiębiorstw
2.1.1. Istota podejścia transakcyjnego i partnerskiego
2.1.2. Zakres i formalizacja kontaktów z nabywcą
2.2. Wielostronność powiązań firmy z otoczeniem
2.2.1. Marketing zewnętrzny
2.2.2. Marketing wewnętrzny
2.2.3. Planowanie działań w zakresie marketingu partnerskiego
2.3. Zarządzanie portfelem nabywców
2.3.1. Istota i znaczenie procesu utrzymania dotychczasowych nabywców firmy
2.3.2. Proces poprawy stopnia lojalności nabywców
2.3.3. Określanie optymalnego portfela nabywców
Rozdział 3
Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw
3.1. Uwarunkowania i praktyczne implikacje wdrażania koncepcji marketingu partnerskiego
3.2. Metody oceny procesu wdrażania marketingu partnerskiego
3.3. Możliwości wykorzystania marketingu partnerskiego w biznesie międzynarodowym
3.4. Przykłady zastosowania marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa
3.4.1. Proces marketingowej reorientacji firmy na przykładzie Dalkia Poznań S.A.
3.4.2. Proces wdrażania systemu zarządzania relacjami z klientami w latach 2003–2011
na przykładzie Kulczyk Tradex
3.4.3. Aktywność firmy w kontaktach z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym jako
warunek skuteczności jej działania na przykładzie Międzynarodowych Targów
Poznańskich
Zakończenie
Bibliografia