pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing na rynku prasowym

Autor książki:

Ryszard Żabiński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 160x236 mm
EAN: 9788320818949
ISBN: 978-83-2081-894-9
Data: 2010-07-22
pozycja niedostępna

Opis książki:

Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, strategie produktowe wydawców, kształtowanie cen gazet i czasopism oraz dystrybucję i promocję na rynku prasowym. Tylko tak szerokie ujęcie problematyki pozwala na dogłębną analizę rynku prasowego, który w ostatnich latach, wraz z rynkiem mediów, podlega gwałtownym zmianom.

Książka "Marketing na rynku prasowym" - Ryszard Żabiński - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2010 r.