pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing na rynku międzynarodowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 306 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326440847
ISBN: 978-83-2644-084-7
Data: 2013-01-30
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: * w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, * jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, * jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, * jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych, * na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej, * k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego. Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

Książka "Marketing na rynku międzynarodowym" - Wojciech Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 306 stron i została wydana w 2013 r.