Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Arkady |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 190x255 mm |
EAN: | 9788321350646 |
ISBN: | 978-83-2135-064-6 |
Data: | 2019-01-28 |
Opis książki:
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Książka "Marketing Mody. Strategia i promocja" - Harriet Posner - oprawa miękka - Wydawnictwo Arkady. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2019 r. Cena 43.35 zł. Zapraszamy na zakupy!