pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing Mody. Strategia i promocja

Autor książki:

Harriet Posner

Dane szczegółowe:
Wydawca: Arkady
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 190x255 mm
EAN: 9788321350646
ISBN: 978-83-2135-064-6
Data: 2019-01-28
43.35 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Książka "Marketing Mody. Strategia i promocja" - Harriet Posner - oprawa miękka - Wydawnictwo Arkady. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2019 r. Cena 43.35 zł. Zapraszamy na zakupy!