Tytuł książki:
Marketing miłości w 44 wariacjach
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Cartalia press |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 45 s. |
Wymiar: | 120x180 mm |
EAN: | 9788360787267 |
ISBN: | 978-83-60787-26-7 |
Data: | 2009-12-11 |
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Tego jeszcze nie było:
- książka wachlarz
- każda strona z wierszem
- prawie każda strona wycięta na wylot filigranowym motywem ozdobnym
- każda strona z innego gatunku papieru i w innym kolorze
- Książka artystyczna, którą doceniają koneserzy bibliofilskich wydań.
- Książka - piękny prezent - już zapakowana w pudełko, które wystarczy przewiązać jedwabną wstążką i wręczyć.
Książka, na której przeczytanie i obejrzenie znajdą czas nawet ci, którzy twierdzą, że nie mają na nic czasu.
Książka "Marketing miłości w 44 wariacjach" - oprawa twarda - Wydawnictwo Cartalia press. Książka posiada 45 stron i została wydana w 2009 r.