pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788323128984
ISBN: 978-83-2312-898-4
Data: 2013-10-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

?Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując - marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [?] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze - przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [?] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć ?światło dzienne?, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została ?umocowana? w ramach polskiej ?inżynierii społecznej? (tzw. case study)?.

Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego

Książka "Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej" - Barbara Brodzińska-Mirowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.