Tytuł książki:
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej
Autor książki:
Barbara Brodzińska-Mirowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788323128984 |
ISBN: | 978-83-2312-898-4 |
Data: | 2013-10-24 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
?Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując - marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [?] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze - przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [?] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć ?światło dzienne?, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została ?umocowana? w ramach polskiej ?inżynierii społecznej? (tzw. case study)?.Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego
Książka "Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej" - Barbara Brodzińska-Mirowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.