Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788376412368 |
ISBN: | 978-83-7641-236-8 |
Data: | 2010-04-22 |
Opis książki:
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich - do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Książka "Marketing medialny" - Anna Jupowicz-Ginalska - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2010 r. Cena 40.48 zł. Zapraszamy na zakupy!