pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing medialny

Autor książki:

Anna Jupowicz-Ginalska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376412368
ISBN: 978-83-7641-236-8
Data: 2010-04-22
40.48 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich - do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Książka "Marketing medialny" - Anna Jupowicz-Ginalska - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2010 r. Cena 40.48 zł. Zapraszamy na zakupy!