Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 396 s. |
Wymiar: | 235x165 mm |
EAN: | 9788375568332 |
ISBN: | 978-83-7556-833-2 |
Data: | 2017-04-12 |
Opis książki:
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.
Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Książka "Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie" - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 396 stron i została wydana w 2017 r.