Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788324637591 |
ISBN: | 978-83-2463-759-1 |
Data: | 2012-06-06 |
Opis książki:
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieciChociaż oczywistą oczywistością " jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.
Zacznij od:
- zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
- prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
- tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
- promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, Linked In i Twitter
Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach. Obserwuj na Twitterze jego konto @jonreed albo znajdź go na Facebooku lub w serwisie Linked In.
Książka "Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami" - Jon Reed - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2012 r.