Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 368 s. |
Wymiar: | 187x231 mm |
EAN: | 9788373012370 |
ISBN: | 83-7301-237-0 |
Data: | 2001-01-18 |
Opis książki:
Na świecie jest ponad sto milionów użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki, ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły, które znajdują się w Sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu dynamicznego, efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane przez Twoją firmę produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów. Kup "Marketing internetowy dla żółtodziobów" i naucz się technik i chwytów, dzięki którym odniesiesz w Cyberprzestrzeni prawdziwy marketingowy sukces.
Autorzy książki prostym językiem wprowadzą Cię do świata marketingu internetowego. Dowiesz się między innymi, jak najlepiej promować w Sieci towary, jak dotrzeć do określonych grup klientów docelowych, a także, jak oceniać osiągane wyniki na tle znanych przypadków udanych internetowych kampanii marketingowych "Marketing internetowy dla żółtodziobów" to narzędzie, które umożliwi Ci stworzenie i wcielenie w życie programu marketingu internetowego, a następnie ocenę jego skuteczność.
Bill Eager jest autorem 10 książek o Internecie. Regularnie wygłasza referaty na konferencjach poświęconych sprawom technologii. Jako droadca, pomaga wielu czołowym amerykańskim firmom w tworzeniu strategii marketingu internetowego.
Cathy Mc Call już od 20 lat zajmuje się handlem elektronicznym oraz marketingiem internetowym i jego interaktywnymi aspektami.
Książka "Marketing internetowy dla żółtodziobów" - Bill Eager, Cathy McCall - oprawa miękka - Wydawnictwo Rebis.