pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 253 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788302096877
ISBN: 83-02-09687-3
Data: 2009-05-26
Cena wydawcy: 33.66 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 - T-5/MEN i 2305 - T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze zagadnienia z dziedziny marketingu. Składa się z 8 części: I Istota marketingu; II Badania marketingowe; III Kształtowanie produktu; IV Ustalanie cen; V Tworzenie kanałów dystrybucji; VI Promocja; VII Planowanie i organizacja marketingu; VIII Prawne aspekty marketingu. Przybliża podstawowe mechanizmy i instrumenty działania marketingowego przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. Omawia podstawowe pojęcia, zasady i instrumenty marketingu. Zawiera wiele przykładów i ćwiczeń, których celem jest zarówno utrwalenie przedstawionych zasad marketingowych w pamięci uczniów, jak i swoiste zmuszenie do samodzielnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu zdobytej wiedzy z zakresu marketingu.

Podręcznik „Marketing” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.