Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 253 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9788302096877 |
ISBN: | 83-02-09687-3 |
Data: | 2009-05-26 |
Opis podręcznika:
Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 - T-5/MEN i 2305 - T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze zagadnienia z dziedziny marketingu. Składa się z 8 części: I Istota marketingu; II Badania marketingowe; III Kształtowanie produktu; IV Ustalanie cen; V Tworzenie kanałów dystrybucji; VI Promocja; VII Planowanie i organizacja marketingu; VIII Prawne aspekty marketingu. Przybliża podstawowe mechanizmy i instrumenty działania marketingowego przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. Omawia podstawowe pojęcia, zasady i instrumenty marketingu. Zawiera wiele przykładów i ćwiczeń, których celem jest zarówno utrwalenie przedstawionych zasad marketingowych w pamięci uczniów, jak i swoiste zmuszenie do samodzielnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu zdobytej wiedzy z zakresu marketingu.
Podręcznik „Marketing” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.