Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CZELEJ |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375631685 |
ISBN: | 978-83-7563-168-5 |
Data: | 2011-09-28 |
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pojęciapraktyka lekarza dentysty" iprowadzenie gabinetu stomatologicznego" w codziennym języku są używane zamiennie, ale można przypisać im nieco odmienne znaczenie. Pierwsze jest związane ze świadczeniem lekarskim, a drugie z działalnością typowo biznesową. Uwaga w książce koncentruje się na rynkowym aspekcie funkcjonowania gabinetu. Celem publikacji jest przybliżenie dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów zewnętrznych, czyli pacjentów. Ze wstępu
Książka "Marketing gabinetu stomatologicznego" - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - oprawa twarda - Wydawnictwo CZELEJ. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2011 r.