Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 260 s. |
EAN: | 9788375267365 |
ISBN: | 978-83-7526-736-5 |
Data: | 2010-07-12 |
Opis książki:
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego.
Książka "Marketing ekologicznych produktów żywnościowych" - Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2010 r.