pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 260 s.
EAN: 9788375267365
ISBN: 978-83-7526-736-5
Data: 2010-07-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego.

Książka "Marketing ekologicznych produktów żywnościowych" - Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2010 r.