Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach
Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Emka |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788366142138 |
ISBN: | 978-83-6614-213-8 |
Data: | 2019-05-13 |
Opis książki:
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach - przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Książka "Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach" - Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow - oprawa miękka - Wydawnictwo Emka. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2019 r. Cena 31.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.