pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing biur podróży

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 372 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788325519162
ISBN: 978-83-2551-916-2
Data: 2010-11-05
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładły na problematykę związaną z marketingiem relacji.

Książka "Marketing biur podróży" - Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 372 stron i została wydana w 2010 r.