Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 372 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788325519162 |
ISBN: | 978-83-2551-916-2 |
Data: | 2010-11-05 |
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładły na problematykę związaną z marketingiem relacji.
Książka "Marketing biur podróży" - Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 372 stron i została wydana w 2010 r.