Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788376410036 |
ISBN: | 978-83-7641-003-6 |
Data: | 2009-02-12 |
Opis książki:
W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom sprzedaży materiałów wspierających ekspozycję i dystrybucję towarów; - organizacja sprzedaży premiowej, konkursów i loterii promocyjnych, a także prowadzenie akcji promocyjnych o innym charakterze; - przekazywanie płatności za usługi świadczone przez odbiorców towarów oraz bonusów i premii "za obrót"; - uczestnictwo w targach i wystawach; - organizacja konferencji prasowych; - szkolenia produktowe dla pracowników kontrahentów; - imprezy integracyjno-rozrywkowe, bankiety; - sponsoring; - darowizny.
Książka "Marketing a podatki w 2009 roku" - Dorota Walerjan - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2009 r.