pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing a podatki w 2009 roku

Autor książki:

Dorota Walerjan

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788376410036
ISBN: 978-83-7641-003-6
Data: 2009-02-12
Cena wydawcy: 90.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom sprzedaży materiałów wspierających ekspozycję i dystrybucję towarów; - organizacja sprzedaży premiowej, konkursów i loterii promocyjnych, a także prowadzenie akcji promocyjnych o innym charakterze; - przekazywanie płatności za usługi świadczone przez odbiorców towarów oraz bonusów i premii "za obrót"; - uczestnictwo w targach i wystawach; - organizacja konferencji prasowych; - szkolenia produktowe dla pracowników kontrahentów; - imprezy integracyjno-rozrywkowe, bankiety; - sponsoring; - darowizny.

Książka "Marketing a podatki w 2009 roku" - Dorota Walerjan - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2009 r.