Marka. Wizerunek, wizualność, komunikacja
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788365705907 |
ISBN: | 978-83-6570-590-7 |
Data: | 2019-04-09 |
Opis książki:
Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną - postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc - brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb.
Książka "Marka. Wizerunek, wizualność, komunikacja" - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2018 r.