pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marka w procesie zarządzania portfelem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Rzeszowskiego
Format: pdf
Ilość stron: 179 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788379963393
Data: 2025-02-04
19.95 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Celem publikacji jest omówienie metod procesu zarządzania portfelem, ale – jak dodają Autorzy – z perspektywy marki. Praca, w większości teoretyczna, należy do dziedziny nauk ekonomicznych z zakresu zarządzania. Aktualnie w badaniach ekonomicznych problemem jest konstrukcja portfela inwestycyjnego i zarządzanie nim za pomocą wszelkich dostępnych informacji. Metodologia zarządzania portfelem inwestycyjnym ciągle ewoluuje. Liczba i jakość informacji, jakie w codziennym funkcjonowaniu otaczają inwestorów giełdowych, sprawia, że rynek staje się coraz bardziej skomplikowany i trudny do przewidzenia. W związku z tym coraz częściej i bardziej szczegółowo naukowcy piszą o związkach zmiennych nieekonomicznych (nazywanych czynnikami behawioralnymi) ze stopami zwrotu, które mogą w znaczny sposób wpływać na decyzje inwestorów giełdowych poprzez oddziaływanie na ich emocje. Jednym z elementów tych nieustrukturyzowanych danych jest marka produktu. Cennym aspektem pracy jest wskazanie przez Autorów roli marki w pozyskiwaniu klientów, rozwoju usług wealth management i produktów inwestycyjnych.

Z recenzji prof. dr. hab. inż. Bolesława Borkowskiego

E-book „Marka w procesie zarządzania portfelem” - Wydawca: Uniwersytetu Rzeszowskiego. Cena 19.95 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp 7

I. MARKA I JEJ CHARAKTERYSTYKA 13
1. Pojęcie i instrumenty marketingu 13
2. Marka – definicje i jej części składowe 25
3. Wizerunek i tożsamość marki 40
4. Funkcje i rodzaje marek 45
5. Wartość marki i jej wycena 53
6. Strategie budowania i zarządzania marką 63

II. ZARZĄDZANIE PORTFELEM 83
1. Charakterystyka pojęcia inwestycji 83
1.1. Podstawy rachunku inwestycyjnego 85
1.2. Obliczanie rentowności inwestycji 93
2. Ryzyko – definicja i rodzaje czynników składających sięna ryzyko inwestycyjne 97
2.1. Ilościowe miary ryzyka 101
3. Instrumenty finansowe – ogólna prezentacja 106
4. Zarządzanie portfelem instrumentów finansowych 111
4.1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania portfelem (instrumentów finansowych) 111
4.2. Teoria portfela Markowitza 118
4.3. Podstawowe metody wyznaczania granicy efektywnej 128
4.4. Pozostałe modele wykorzystywane w ramach zarządzania portfelami 140
4.5. Proces zarządzania portfelem 148
5. Podstawy psychologii inwestowania 152
5.1. Wprowadzenie w tematykę psychologii inwestowania 152
5.2. Analiza użyteczności 154
6. Marka w procesie zarządzania portfelem 160

Podsumowanie 169

Bibliografia 172

Spis tabel 178

Spis rysunków 179