Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Keith Lincoln, Lars Thomassen
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 340 s. |
Wymiar: | 175x248 mm |
EAN: | 9788375266658 |
ISBN: | 978-83-7526-665-8 |
Data: | 2009-04-07 |
Opis książki:
W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.
W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.
Książka "Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta" - Keith Lincoln, Lars Thomassen - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2009 r.