pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Autor książki:

Keith Lincoln, Lars Thomassen

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 340 s.
Wymiar: 175x248 mm
EAN: 9788375266658
ISBN: 978-83-7526-665-8
Data: 2009-04-07
pozycja niedostępna

Opis książki:

W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.
W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.

Książka "Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta" - Keith Lincoln, Lars Thomassen - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2009 r.