pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788320818987
ISBN: 978-83-208-1898-7
Data: 2010-11-02
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji marki narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy budowanie marki narodowej jest zjawiskiem które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych stowarzyszeń grup społecznych zawodowych itp. podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju. Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia Autorki w pracy nad programem Marka dla Polski a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces. Z uwagi na swoją strukturę obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych.

Książka "Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju" - Marta Hereźniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2010 r.