Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320823141 |
ISBN: | 978-83-2082-314-1 |
Data: | 2018-08-20 |
Opis książki:
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.
Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Książka "Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?" - Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2018 r. Cena 47.65 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.