Tytuł książki:
Marka, media, komunikacja
Autor książki:
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 165x230 mm |
EAN: | 9788322934364 |
ISBN: | 978-83-2293-436-4 |
Data: | 2014-09-23 |
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego Dawid Szkoła, Ścieżki nocy Stanisława Czycza i Anda Rafał Siekiera, Kreowanie medialnego obrazu świata przez narzucanie odbiorcy punktu widzenia nadawcy
Książka "Marka, media, komunikacja" - Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2013 r.