pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 159x230 mm
EAN: 9788380853454
ISBN: 978-83-8085-345-4
Data: 2017-01-25
42.17 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.

Książka "Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej" - Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2017 r. Cena 42.17 zł. Zapraszamy na zakupy!