Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 159x230 mm |
EAN: | 9788380853454 |
ISBN: | 978-83-8085-345-4 |
Data: | 2017-01-25 |
Opis książki:
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Książka "Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej" - Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2017 r. Cena 48.18 zł. Zapraszamy na zakupy!