Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 496 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788374893527 |
ISBN: | 978-83-7489-352-7 |
Data: | 2011-09-29 |
Opis książki:
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
Książka "Mapy strategii w biznesie" - Robert S. Kaplan, David P. Norton - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2011 r.