pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Autor książki:

Jim Kalbach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 376 s.
Wymiar: 170x232 mm
EAN: 9788328329317
ISBN: 978-83-2832-931-7
Data: 2017-02-23
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.

Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą,
- koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń,
- etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów,
- praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji,
- różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie.

Mapowanie wrażeń - z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!

Książka "Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów" - Jim Kalbach - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2017 r.