Tytuł książki:
Manual II. Communication Design. Antologia
Autor książki:
Mariusz Wszek, Dorota Płuchowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 687 s. |
Wymiar: | 226x164 mm |
EAN: | 9788366269552 |
ISBN: | 978-83-6626-955-2 |
Data: | 2021-03-10 |
Cena wydawcy: 28.61 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niezależnie od tego, jak dalekie tematycznie są sobie artykuły zawarte w tej publikacji, nietrudno odnaleźć wspólny mianownik, jakim jest konstruktywistyczny paradygmat komunikacji społecznej. Na niniejszą publikację składają się teksty części zespołu, który nieoficjalnie określany jest jako wrocławska szkoła komunikacji i designu.
Znakomita część zespołu skupiona jest wokół działalności naukowej i dydaktycznej Zakładu Communication Design, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Książka "Manual II. Communication Design. Antologia" - Mariusz Wszek, Dorota Płuchowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 687 stron i została wydana w 2018 r.