pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Magia politycznych wizerunków w mediach?. Aleksander Kwaśniewski i Andrzej Lepper. Studium przypadków

Autor książki:

Beata Czechowska-Derkacz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 235 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788373268814
ISBN: 978-83-7326-881-4
Data: 2012-07-24
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ukazuje rosnącą rolę mediów w kształtowaniu politycznych wizerunków i coraz powszechniejszy proces zamiany realnej rzeczywistości w wirtualne medioświaty. W ten obraz wpisana została analiza wizerunków dwóch ważnych i przeciwstawnych postaci z polskiej sceny politycznej: Aleksandra Kwaśniewskiego i Andrzeja Leppera. Politykół budzących silne emocje i stanowiących swojego rodzaju fenomen popularności podejmowany w mediach. Materiałem źródłowym są artykuły z "Gazety Wyborczej", pierwszego niezależnego dziennika powstałego w Polsce po 1989, od początku zaangażowanego ideowo i niezmiennie silnie oddziaływającego na polityczne poglądy i społeczne postawy Polaków.

Książka "Magia politycznych wizerunków w mediach?. Aleksander Kwaśniewski i Andrzej Lepper. Studium przypadków" - Beata Czechowska-Derkacz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 235 stron i została wydana w 2012 r.