Magia politycznych wizerunków w mediach?. Aleksander Kwaśniewski i Andrzej Lepper. Studium przypadków
Beata Czechowska-Derkacz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 235 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788373268814 |
ISBN: | 978-83-7326-881-4 |
Data: | 2012-07-24 |
Opis książki:
Książka ukazuje rosnącą rolę mediów w kształtowaniu politycznych wizerunków i coraz powszechniejszy proces zamiany realnej rzeczywistości w wirtualne medioświaty. W ten obraz wpisana została analiza wizerunków dwóch ważnych i przeciwstawnych postaci z polskiej sceny politycznej: Aleksandra Kwaśniewskiego i Andrzeja Leppera. Politykół budzących silne emocje i stanowiących swojego rodzaju fenomen popularności podejmowany w mediach. Materiałem źródłowym są artykuły z "Gazety Wyborczej", pierwszego niezależnego dziennika powstałego w Polsce po 1989, od początku zaangażowanego ideowo i niezmiennie silnie oddziaływającego na polityczne poglądy i społeczne postawy Polaków.
Książka "Magia politycznych wizerunków w mediach?. Aleksander Kwaśniewski i Andrzej Lepper. Studium przypadków" - Beata Czechowska-Derkacz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 235 stron i została wydana w 2012 r.