pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mądrość Konfucjusza. Jak zostać światowej klasy liderem

Autor książki:

Casper Shih, Paul Hayden

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 163 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788363791209
ISBN: 978-83-63791-20-9
Data: 2018-10-18
31.75 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

„Analekty” są fundamentalną filozofią duszy.

                – Lien Chan, Honorowy Przewodniczący Kuomintangu

Musimy rozpocząć ruch badania i promocji „Analektów”, dawać  przykład poprzez własne uczestnictwo i wdrażanie ich w praktyce.

                – Sun Zhen, były rektor Uniwersytetu Tajwańskiego

 

Konfucjusz splótł dobroczynność z rozwiązywaniem trudności życiowych i zarządzaniem krajem. Jest to istota przywództwa.

                – Liteh Hsu, przewodniczący Fundacji Sun Yun-suan

 

Książka ta daje czytelnikom najbardziej praktyczne i głębokie prawdy o życiu i przywództwie.

                – Jason C.S.Lin, były prezes zarządu Uni-President                                                                                          Enterprises Corp.

 

Dr Shih połączył starożytną mądrość z nowymi koncepcjami zarządzania, przekazując czytelnikowi  nieocenioną ideę.

                – Chao Teng-hsiung, przewodniczacy Farglory Group

 

Dr Shih sprawił, że „Analekty” rzucają nowe światło na doskonalenie przywódcy i dostarczają czytelnikom cennej lekcji przywództwa.

                – Wei Ying-heng, przewodniczący Ting Hsin International Group

 

Dr Casper Shih, wplatając mądrość i wartości konfucjańskie w kontekst współczesnej Azji, daje drogocenny prezent

                – Danah Zohar, autor prac „Lider kwantowy, kapitał duchowy, kwadrat” oraz  „Przewijanie korporacyjnego mózgu”

Książka "Mądrość Konfucjusza. Jak zostać światowej klasy liderem" - Casper Shih, Paul Hayden - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 163 stron i została wydana w 2018 r. Cena 31.75 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.